En vecka kvar!

Oj! Nu är det snart dax! om en vecka kommer jag att befinna mig på engelsk mark för att stanna där i fem månader! Jag kan inte förstå det! Det känns som det var nyss som jag tittade på hemsidan för utlandsstudier och övervägde om jag skulle skicka in en ansökan. Men jag trodde väl aldrig då att det skulle bli så snart! Jag har börjat packa, men hur ska man veta vad man ska ta med sig? Jag klarar kyla ganska bra, men nån sa att vintern där är så genomtränande att även vid 0 gradig kyla kan med vind kännas som 25 minus! Så min största fundering just nu är, ska man ta med sig vinterjackan eller inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu