Inskickad ansökan!

Nu är äntligen ansökan inskickad så nu väntar jag bara på att en bekräftelse snart ska dyka upp!

Jag blev förvånad när jag insåg att sista anlämningsdagen till att skicka in ansökan till Bradford var i december! Så jag har mest tagit det lugnt i höst - tills nu när jag insåg att det var någon vecka kvar, så då gick det fort! Learning agreement, application form, transcription... Påskrift här och påskrift där...
 
Det var springande till studievägledaren fram och tillbaka och skicka mail hit och dit. Tur att det är fler än jag som är lite förvirrade och stressade, så studievägledarna är väldigt tillmötesgående och snälla!  

Så nu är ansökan inskickad och nu väntar jag på besked så jag kan börja söka boende - vilket jag hoppas går fort!


 
Har ni också förvånats att det snart är jul? Insåg att jag har fyra skolveckor kvar innan jullov och med det innebär 4 veckor kvar i Umeå! Julklappar, julbak, julgodis, julpynt - hur ska allting hinnas med? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu